Κυριακή 13 Μαΐου 2018

Γιατί δεν βλέπουμε Έλληνες στη Φόρμουλα 1;

Όλοι κάποια στιγμή έχουμε αναρωτηθεί γιατί δεν βλέπουμε Έλληνα οδηγό στην Φόρμουλα 1. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλοί παράμετροι που από μόνοι τους ευσταθούν ώστε να μας απομακρύνουν από το σπορ. Σημαντικός παράγοντας είναι η νοοτροπία του Έλληνα και γενικότερα οι Ελληνικές του συνήθειες που αποτελούν απαγορευτικές για το άθλημα. Στην εξίσωση βέβαια, προσμετράτε και η οικονομική κρίση καθώς ο μηχανοκίνητος αθλητισμός απαιτεί πολλά έξοδα για να φτάσεις στo υψηλότερο επίπεδο. Τα τελευταία χρόνια επίσης, ακούγεται έντονα η φημολογία ότι η χώρα μας θα φτιάξει πίστα και θα διοργανώσει grand prix της Φόρμουλα 1. Αλλά ας είμαστε ρεαλιστές, αυτό μας δίνει μονάχα το έναυσμα για πλάκες και ανέκδοτα. Πάμε να δούμε λοιπόν 12 λόγους για τους οποίους ούτε Έλληνα οδηγό πρόκειται να δούμε στην Φόρμουλα 1, ούτε να διεξάγουμε grand prix


1. O Έλληνας δεν ξέρει να οδηγεί σε κανονικούς δρόμους. Ξέρει μόνο σε δρόμους με λακκούβες, γκιόλες με νερό ή αλλιώς σαμαράκια.

2. O Έλληνας δεν μπορεί να αποχωριστεί την κόρνα και η Φόρμουλα 1, δεν διαθέτει κόρνα.

3. Ο Έλληνας έχει συνηθίσει και δεν μπορεί εύκολα να αποχωριστεί το cd player του αυτοκινήτου, το τασάκι, την υδραυλική φραπεδιέρα, την ειδική θέση για το κινητό και τα γυαλιά. Όλα αυτά δεν επιτρέπονται σε μονοθέσιο Φόρμουλα 1 οπότε δεν περνάμε ούτε αυτό το τεστ!

4. Αν κάποιος Έλληνας θέλει να ζήσει την μαγεία της Φόρμουλα 1, πρέπει να ξεχάσει το μπρελόκ της ομαδάρας, τα αρωματικά στον μπροστινό καθρέπτη και ότι άλλο κρέμεται.

5. Το επόμενο πρόβλημα ακούει στο όνομα Grip Girls. Τα κορίτσια δηλαδή που βρίσκονται στην γραμμή εκκίνησης. Πρόκειται για πολύ όμορφα κορίτσια με καλλίγραμμα σώματα.  Είναι πολύ πιθανό ο Έλληνας να ερωτευτεί κάποια από αυτές και να του πάρει τo μυαλό, συνεπώς να μην μπορεί να αποδώσει στον αγώνα.

6. Στην Φόρμουλα 1 υπάρχει μόνο ένα φανάρι, το οποίο δεν επιτρέπεται να παραβιάσει, ούτε να βρίσει τον μπροστινό ότι δεν ξεκινάει εγκαίρως.

7. Από τα pit stop πρέπει να βγει προσεκτικά και με συγκεκριμένη ταχύτητα και όχι κομμάτια όπως θα έβγαινε ξεπαρκάροντας.

8. Μπορεί να πιει μόνο μετά τον αγώνα και μόνο αν έχει καταφέρει να πλασαριστεί στις τρεις πρώτες θέσεις.

9. Στα pit stop μπαίνεις μόνο για ανεφοδιασμό καυσίμων ή αλλαγή ελαστικών, οπότε δεν μπορεί να πιάσει κουβέντα με τους μηχανικούς, ούτε να σταματήσει για κανένα σνακ…

10. Στην χώρα μας δεν πρόκειται να δούμε ποτέ grand prix Φόρμουλα 1 διότι είναι πολύ πιθανό οι Έλληνες να καθιερώσουν την συγκεκριμένη μέρα ως αργία και να μαζευτούν έξω από την πίστα ανάβοντας ψησταριές, εμποδίζοντας έτσι τους οδηγούς να αγωνιστούν υπό κανονικές συνθήκες λόγω της αποπνικτικής ατμόσφαιρας που θα αποφέρει ο καπνός από τα κρέατα.

11. Σε περίπτωση σύγκρουσης δύο ή περισσότερων μονοθέσιων, σε έναν φυσιολογικό αγώνα, το αυτοκίνητο ασφαλείας και ο γερανός μπαίνουν αμέσως στην πίστα. Στην Ελλάδα το πρόβλημα είναι πως οι συγκεκριμένοι αρμόδιοι μπορεί να βρίσκονται σε κάποιο κυλικείο, να τους έχει πιάσει κόψιμο, να κοιμούνται ή απλά να το καθυστερούν γιατί βαριούνται να σηκωθούν. 

12. Ακόμα όμως και να τα καταφέρουμε κάποια στιγμή και τελικά διοργανώσουμε τον αγώνα, είναι πολύ πιθανό την επόμενη χρονιά να διεξαχθεί το grand prix με άδειες κερκίδες και αυτό γιατί ένα χρόνο πριν, θα έχουν έρθει στα χέρια οι οπαδοί της Φερράρι και της Μερσεντές για τις οπαδικές τους αντιπαραθέσεις, πράγμα που θα σημαίνει και κλείσιμο της πίστας μας.

Γιώργος Μπαϊράμης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου